Erzincan Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Tanoğlu, Geçit Cemevi’nde düzenlenen iftar programına katıldı.
Geçit Cemevi Başkanı Ümit Gündoğan, programa katılımından dolayı Başkan Ahmet Tanoğlu’na teşekkür etti. İftar programında, Geçit Cemevi Dedesi Umut Demir tarafından iftar öncesinde dua ettirildi.
Programda birlik, beraberlik, muhabbet ve dayanışma mesajları ön plana çıkarken, Başkan Ahmet Tanoğlu yaptığı konuşmada, Kerbela’da yaşanan acının ve Ehl-i Beyt sevgisinin tüm insanlık için önemli bir anlam taşıdığını ifade etti.
“Bizi Buraya Ehl-i Beyt Muhabbeti Getirdi”
Başkan Tanoğlu konuşmasında şu ifadelere yer verdi “Çok değerli canlar, pek kıymetli dostlar. Bugün burada bir arada hep birlikte lokmalarımızı paylaşıyorsak, Kerbela’da yaşanan o derin acıyı yüreğimizde paylaştığımız içindir. Bizi buraya bir araya, Ehl-i Beyt muhabbeti getirdi. Soframızı, lokmamızı ve dualarımızı da matemi ve muhabbeti paylaştığımız gibi paylaştığımız için her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Bu oruçlarımız, sadece bedeni bir açlık veya susuzluk değildir. Sizin de bildiğiniz gibi, bu duruş, haksızlığa karşı durmanın, mazlumun yanında olmanın, zalime eğilmeyen boyunların, insanlık onuruna sahip çıkmanın sessiz ve derinden bir duruşudur, duasıdır.
Evlâd-ı Rasul ve birbirinden kıymetli 72 canın Kerbela’daki duruşu, hangi inançtan veya kökenden olursa olsun tüm insanlık adına evrensel bir adalet ve erdem dersidir.
Niyetlerimizi, tuttuğumuz matem oruçlarını ve hep birlikte paylaştığımız bu lokmaları Hak dergahında makbul eylesin. Muhabbet-i Ehl-i Beyt-i Rasulullah’ın şefaatleri üzerlerimize sayeban olsun.
Aşk olsun…”
Tanoğlu’ndan Birlik ve Muhabbet Vurgusu
Başkan Ahmet Tanoğlu, tutulan oruçların, edilen duaların Hak katında kabul olmasını dileyerek, Geçit Cemevi’nde bir araya gelmekten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
