Erzincan Ticaret ve Sanayi Odası Başkan Adayı Süleyman Tan, Muharrem ayının 10. günü dolayısıyla vatandaşları aşure ikramına davet etti.
Tan tarafından yapılan açıklamada, 25 Haziran Perşembe günü gün boyunca iş yerinde aşure ikramı gerçekleştirileceği belirtilerek, tüm vatandaşların bu anlamlı buluşmaya davetli olduğu ifade edildi.
Muharrem ayının birlik, beraberlik, paylaşma ve dayanışma duygularını güçlendiren önemli günlerinden biri olan Aşure Günü kapsamında düzenlenecek etkinlikte, vatandaşlara aşure ikramında bulunulacak. Süleyman Tan, bu özel günün manevi iklimini hemşehrileriyle paylaşmak istediklerini belirterek, Erzincanlıları programa katılmaya çağırdı.
Aşure ikramının, İzzetpaşa Mahallesi 871 Sokak No:3 adresinde bulunan Tan Ticaret’te gün boyu devam edeceği bildirildi.
Süleyman Tan davet mesajında, “Muharrem ayının bereketini, paylaşma kültürünü ve kardeşlik ruhunu hep birlikte yaşamak için tüm hemşehrilerimizi aşure ikramımıza bekliyoruz” ifadelerine yer verdi.
